Anne R

Antal indlæg: 77 Join date: 2009-05-09 Age: 44 Geografisk sted: Denmark
 | Subject: Hunde og Ferie / Dogs and Vacation Fri Jul 17, 2009 1:31 pm | |
| Hvordan holder I og Jeres hunde ferie - sammen eller hver for sig Hvis sammen, hvordan holder I saa ferie. Hvis uden hunde, hvor passes hundene saa ? Jeg vil fortaelle min version, naar jeg kommer hjem. How is you and your dogs vacation - together or seperate If together, how does it work If without dogs, where are the dogs taking care off when you are on vacation ?I will tell my version when I´m home again.  |
|
Anne R

| Subject: Re: Hunde og Ferie / Dogs and Vacation Mon Aug 03, 2009 9:39 pm | |
| Nå, når ingen andre vil, så vil jeg Vi holder normalt ikke sommerferie sammen med vores hunde, de kommer hjem til mine forældre da vi rejser udenlands. Ved godt at man sagtens kan have hundene med udenlands, men vi vælger altså forløbig at lade dem blive hjemme. Havde vi skulle i sommerhus eller noget her i Danmark, så havde de været med. Jeg håber at vi i fremtiden kan have vores hunde med, også når vi tager sydpå. Det er nok begrænset hvor længe mine forældre kan/vil passe dem og hunde-pensioner er ikke lige min kop the. Well, if nobody else will, I will:) We are usually not together with our dogs in our summer holiday, they are staying with my parents when we go abroad. We know that we could have the dogs with us abroad, but we choose to let them stay home. If we are in a summerhouse here in Denmark, then they would be staying with us. I hope that in future we can have our dogs with, even when we go south. It is probably limited how long my parents could / would take care them and dog pensions are not my cup of tea.  |
|
B_P_S

Antal indlæg: 11 Join date: 2009-06-17 Age: 55 Geografisk sted: Horsens
 | Subject: Re: Hunde og Ferie / Dogs and Vacation Tue Aug 04, 2009 11:35 am | |
| Hejsa Alle. Vi er for det meste på campingferie, så vi har vores hund med, han nyder når vi er på stranden, så får han lov at gå løs, hvis vi er der allene  Sommer hilsen til alle fra Ali og Bente |
|
Anne R

| Subject: Re: Hunde og Ferie / Dogs and Vacation Wed Aug 05, 2009 8:26 pm | |
| Ja, på campingferie er det ideelt at have hund med, hvis den må være på campingpladsen, men så vælger man selvfølgelig bare en plads hvor hundene må være Det lyder hyggeligt.  |
|